onsdag 31 juli 2013

Semestern...

....sjunger på sista versen!
Känner mig jätteredo att börja jobba, men ändå så känner jag mig stressad över´t.
Galet!
Vill hinna "allt" denna sista vecka, och att sen den svenska sommaren visar sig från sin vanliga regniga sida gör ju inte saken bättre.
Jag är en vädermänniska, mitt humör följer vädret. Så vid regn ja då blir jag tvär och sur men vid solsken, kan jag inte sluta le =)
Hur är det med dig, påverkar vädret dig oxå?
För att råda bot på det dåliga humöret så begav vi oss idag till Västervik för lite shopping, trevligt trevligt =)
Dagens blider kommer från vår hall, där jag plockat in lite "ogräs" från landet *ler*
Nu dags att sova för att försöka ställ in kroppen på arbetstid kommande vecka.

Även vår skoknäckt kom med på blid =)

Kram
A

Inga kommentarer: