torsdag 25 juli 2013

Slut....

.....är precis vad jag är idag =)
Igår var vi nämligen på Gyllenetider i Kalmar, galet, galet kul!!!
Vi började med picnic med goda vänner utanför Fredrikskans, när sen GT kom in på scenen oj, oj, oj jag säger då det=)
De spelade i ca 1,5 timme och jag skämtar inte om vi hoppade, klappade, studsade och sjöng oss igenom hela tiden....
När vi sen skulle få tag på en taxi till Scandic (som då ligger en bit utanför centrum) för att nana kudde, jamen då var det ca 1 tim väntan. Jaha, nähä men då tar vi väl och går till hotellet då :)
Behöver jag säga att jag somnade ovaggad men lycklig =)

Trots allt motion igår så var jag sugen på en löparrunda idag, men ett sjuhelsikes åskoväder satte p för det...
Blir nog kaffe och choklad i väntan på Ernst istället.
Önskar dig en fin kväll!

Älskar att kunna gå ut i trädgården och ta in färska blommor!

Kram
A

Inga kommentarer: