söndag 15 juli 2012

Verandan

Denna uteplats/veranda har åsamkat mig huvudbry....den är smalare (än våra andra altaner) problemet är att den är "öppen" i varje lång ände, vet inte hur jag ska beskriva den...
Nu tror jag, jag har hitta hem!
Ett olivträd ska placeras i jutesäcken brevid soffan, en vilstol ska oxå placeras på altanen mot poolen, men jag känner mig nöjd =) Färgerna blev ju inte helt oväntat, beiget och vitt, med de färgerna känner jag mig lugn och rofylld.
Tycker annars det är svårt att lyckas med färgvalet till vårt faluröda hus. Längtar allt som oftast till ett vitt hus, men här ute på landet "ska " det ju vara röda hus med vita knutar. Så jag får väl drömma vidare =)
Taket ska kläs med vit panel, men det ligger inte på mitt bord....Älskling!
Vad tycker du, ok?



Värmande filter förståss!

Lykta med prismor från Torparlycka


Kram
A

Inga kommentarer: