fredag 2 december 2011

På äldre dar

Morron sockertopp!
Idag är jag på strålande humör=)
Tänk vilken skillnad der är när man vaknar på rätt sida....Själv fick jag idag frukost på sängen och skön sång till det, fyller ju liksom år idag.
När man lyckats fylla ett antal år så är det ju inte riktigt samma hype som när man var liten, men nog är jag lite barnslig allt ;) Det som däremot har "kommit med åren" är vetskapen om att inget är för evigt. När som helst och vart som helst så kan livet förändras, varken man vill det eller inte. Den insikten har gjort att jag vill ta tillvara livet, leva nu, uppleva nu, anta utmaningar, vara positiv, våga hoppa ut i det okända, inte se bakåt utan framåt! Så idag ska jag njuta av dagen, hoppas din dag blir underbar <3
Bildern är från våra nyaste familjemedlemmar, Selma och Sophus visst är de för söta:)


Kram
A

Inga kommentarer: