lördag 16 april 2011

Att våga följa sin dröm

Jag har alltid varit tjejen mot strömmen.
Du vet den där tjejen som gjort det som hon velat, testat, hoppat, flugit och kraschat lite extra hårt.
Tack vare det så har jag kunnat bocka av många drömmar, mål och  kunnat utöka min meritlista i mitt Cv.
Jag har vågat trotsa Jantelange!
Det har inte alla gånger varit lätt, att våga, att inte lyssna på alla "iors" ( du vet de som säger " det där kommer aldrig att gå"), att tro och att ha mod.
Men banne mig vad det är utvecklande, inspirerande, glädjande, lyckobringande och tillfredsställande.
Så till alla som vill, funderar, är sugen och velar - våga! Ta steget och hoppa, men var beredd på att du får fajtas.
Jag använder mig av ett bevingat citat av Mary Kay Ash:
" You can have everything in life if you are willing to pay the price"


Jag lever min dröm - gör du?
Bilden är från min inredningbutik - Torparlycka
 Kram
A

Inga kommentarer: