fredag 17 december 2010

Romantisk stil?

Detta med klädstil, är spännande!
Jag har "fastnat" i en stil, som bla inkluderar high heels.....Men nu börjar ett övervägande intresse infinna sig för romantisk kvinnlig bekvämstil. Lite volanger, puderrosa, handledsvärmare, hårsmycken, pärlsmycken, klänningar, tunikor, snörkängor, kappor kanske tom en liten hatt. Kan det vara en ålderssak????

Hittills har jag köpt de flesta av mina kläder på HM, snygga och billiga. Men funderar nu på att det kan vara en bättre investering i att köpa lite dyrare, klassiska och mer formhållbara.....
Här följer lite bilder på stilen som lockar mig. Klicka på bliderna för att komma till sidorna där jag hittat kläderna/skorna.


 Liten sko....high I know men visst är det sött med pälskanten?


Julafton snart, men tänk denna klänning en ljus varm sommarkväll=)

Liten söt festlig sko till sommarklänningen eller.....

en praktisk söt träsko....

Söta drömmar!
Kram
A


Inga kommentarer: