tisdag 5 juni 2012

Lite ljusare

Klart jag tror på en ljus framtid! Kände att förra inlägget var lite välan deppigt...sån är inte jag!
Så igår när barnen och mannen var på fotbollsträning passade jag på =)
Laddade mina batterier med en lång snabb promenad på 1 timme i kuperad terräng, sen satte jag fart med operation omstyling *LER*.
Greenday skrålade ur högtalarna, dörrarna stod på vid gavel, min vackra (harkel harkel) stämma hördes långt in i skogen och Elvis ( vår hund) följde mig med förskräckta ögon.
Där har du utgångspunkten, lägg sen till att allt lullull  från hela neder våningen hamnade i köket, ibland försvann en sak hit för att senare förflyttas dit osv osv...ren skär lycka!
Någon som känner igen sig? Oj oj vad kul jag hade, hi hihi =)
Just nu ser vårt vardagsrum lite så här...vem vet hur det ser ut i morgon?

PS. Genom att skriva FRI FRAKT i kassan så bjuder Torparlycka dig på frakten under Sveriges Nationaldag (6/6)


Kram
A

Inga kommentarer: