fredag 26 oktober 2012

Rådvill

I´m baaack=) Missed me?

Nu kan jag avslöja lite av förändringarna som skett i mitt liv, som jag lite kryptiskt har ordat om i tidigare inlägg.
From igår arbetar jag 50% på Manpower (igen) riktigt roligt=)
Detta i kombo med vårt egna ftg ger mig precis den mängd socialt umgänge jag sååå behöver!
Företaget genomgår en mindre förändring som jag kommer "avslöja" när allt är klappat och klart, håll ut.

Annars? Ja, hemmet står lite stilla, snön föll igår, hyacinterna har flyttat in, julskummet och Blossas års glögg är inköpt men i övrigt nada *ler*
Eller ja, att hemmet står stilla är en sanning med modifikation. Jag jagar med ljus och lykta ett "gammalt" slitet trärent bord till köket.
Stolarna har jag hittat men kan inte välja, kanske kan du hjälpa mig?
Vilken tycker du är snyggast?
Ha den bästa fredagen!



Kram
A

Inga kommentarer: