torsdag 24 februari 2011

Torparlycka - webbutik!!

Hallojsan!
Nu kan jag släppa på min "hemlis"....vi kommer öppna inredningsbutik - sååå kul!
Det är en dröm jag närt i säkert 4-5 år, men inte förrens nu tagit steget.
Det första steget av 2...till den sanna drömmen.
Därav har jag inte alls hunnit med bloggen inte heller tisdagstemat, så ledsen för det!
Hoppas ni har överseende med det!

Vår inredningsbutik öppnar i fysisk form v 12 , men webbutiken har smygöppnat lite redan nu,
kika in på : http://www.toppexprodukter.se/
klicka dig sen vidare i vänster kolumnen "Torparlycka - inredning för hem och täppa"

Många produkter väntas hem, så missa inte att regelbundet gå in och uppdatera dig där.
Du kan även klicka i till höger (på hemsidan) att du vill ha nyhetsbrev, då missar du säkert inget!!

Tisdagstemat i Fabriken var favorit designer - måste jag välja så får jag just nu välja - Anna Östberg.
Följande muggar väntas hem om ca 1 månad till vår shop.


Kram
A

Inga kommentarer: