tisdag 1 februari 2011

Tisdagstema - favoritfärg

Godmorgon !
Dagens temat i Fabriken är favoritfärg, inget direkt svårt val för mig.
Basen hos oss är ljus, vit eller äggskalsfärgad. Accenterna varierar efter årstid och humör.
Materialvalen är naturmaterial, såsom trä, "fårull", säckväv och ännu mera trä!
Enda rummet som sticker ut färgmässig är vårt sovrum....dock går tankarna åt att även där ändra till vita träväggar....ska bara förhandla lite mera med min äkta hälft först...han är inte riktigt med på idén än ;)

Då jag inte varit hemma så jag kunnat ta några bilder senaste tiden i dagsljus, så blir bilden lånad men den speglar mina favorit färger.
Bilden är lånad från Vita rummet

1 kommentar:

Anonym sa...

Vita rummet är en ljuvlig butik med de perfekta färgerna:). Använder också mycket vitt i min inredning, de slår liksom aldrig fel:).

Trevlig dag önskar jag dig!
Kram Maria