måndag 9 juli 2012

Logdans

Oj oj så länge sen mitt senaste inlägg....det har varit fullt ös från tidig morgon till sen kväll.
Nu har jag "gått på mitt sommarjobb", öppnat butiken och haft 40-års fest/logdans:)
Smulan intensiva veckor, som tagit all min kraft. Inrednings inspirationen har sträckts sig till att inreda vår sommarbutik, väl hemma har orken varit slut....men hoppet finns!
Låter som det varit hemska dagar/veckor, men helt tvärt om! Jag ser tillbaka med ett stort leende på läpparna =)
Nu kommer lite bilder från helgens fest!! En jättekul fest i temat Rockabilly/logdans. Tack alla vänner som ärade festen med er närvaro!!!


För ca 1 vecka sen var hela logen full med skräp, nu är den en festlokal.


The Rockabillies =)

Sång till födelsdagsbarnet


Dansa, dansa och dansa!!

Kram kram
A

Inga kommentarer: