fredag 9 december 2011

Liiiiten jultouch i köket

Hej svejs!
Nu ni skiner vårt hem! Jag har skrubbat, plockat, dammat, fixat och donat sen 7,30 i morse. Helt slut kan jag meddela! Får väl ta och se det som ett träningspass....:)
Jag "var tvungen " att ta mig ledigt idag för att hinna med allt som ska hinnas med, ja, jag har lyxet med att kunna bestämma mina arbetstider.
Denna vecka är den mest uppbokade vecka vi har i december både privat och på jobbet. Hemmet har därför varit lågprioreterat och det märkets idag ...... Jag är inget stort fan av mattor, men så här till jul så tyckte jag att denna vart fin i köket. Mattan kommer från Nyblom och Kollen. Det julröda smyger sig in så smått med denna matta=)
I kväll ska min stora tjej Felicia vara lillucia i Frödinge Kyrka, hjärtat mitt! Hon är så pirrig =)
Imorgon blir det julfest med vänner och söndag kör vi ett lussetåg till. Så var den veckan till ända!
Nähä nu kallar saffranskakan! Receptet hittar du här.


Kram
A

Inga kommentarer: