måndag 17 januari 2011

Köket innan

Ikväll blir det ett sent inlägg. Har haft fullt upp idag, jobbat på annan ort och ikväll var det tjejernas fotbollsträning. Jag passade på att ta en promenad med väninnan H under tiden.
Vi gick som två gamla tanter ;) Det var så halt!!

Dagens inlägg blir "Före bilder" på vårt kök precis när vi börjat riva. Detta hände för ca 8,5 år sen. Mycket har hänt och förändrats sen dess.....
Överkåp har monterats upp och ner, istället för överskåp har vi (jag?)  nu valt att ha öppna hyllor. Luckorna  och knoppar har ersatts, nåja snart alla iaf.
Avloppet har dragits om och golvet har bytts. 3:e tapetvalet sitter upp, och funderar på att byta ut även denna tapet mot vitpanel, hmm.

Vårt fd kök var 2 rum i olika höjder (?) Så fort min kamera och jag är sams igen visar jag bilder hur köket ser ut idag.
Kram
A




Inga kommentarer: