fredag 12 mars 2010

Har hittat en ny favorit

Än har inte solen visat sig idag, men bakom molnen.... gårdagen bjöd ju på solsken iaf! Jag och mina tjejer passade på att ta en fika i solskenet på verandan, så underbart! Trots att Felicia är hostig så tror jag på att frisk luft är bra, bara man är rätt klädd.
Igår fick jag även hem mina beställda varor från Panduro Hobby, en för mig ny butik. Här finns ju massor av härliga prylar, tyger samt annat knep och knåp, kanske ingen nyhet men ny upplevelse av Panduro för mig iaf.
En del saker kommer något senare, det var bla tyget "Tilda" som jag ska sy överdrag till kuddarna i korgmöblerna på verandan av. Påminner om Greengates tyger men är billigare!

Senare idag ska tjejerna och jag att baka kanelbullar, återkommer med hur det gick!
Ha en underbar dag!
A

Inga kommentarer: