onsdag 9 juni 2010

Rosenknoppar & skolavslutning

Ledig dag - underbart! Fixar och trixar inför skolavslutningen för Felicia imorgon kväll. Jag har ju visst kontrollbehov så att lämna något åt slumpen (läs andra) ligger inte för mig - vill ha koll! Inte alltid en positivgen...men men....
Klänningarna -ok!
Tights - ok!
Hårspännen - ok!
Skor - ok! (har 3 att välja på)
Har även beställt solsken och +20 grader *LER*

Ska jobba imorgon och fredag, och på fredag åker vi till Stockholm! Tvättmaskinen har dygnet runt jour nu för att allt ska bli klart ikväll med packningen, får ta det sista imorgon kväll, hinner inte hem efter jobbet på fredag utan sticker direkt efter jobbet, men det ska bli såååå kul!
Det är jättelänge sen jag var i Stockholm mer än på blixtvisit.
Vi ska hinna med Slottet, Grönan, Skansen and a hole lot of shopping *fniss*

Shoppingen nu senast har bestått av barnkläder, och javisst jag ett par skor till mig:) I går hittade jag dock knopparna jag letat efter, visst är de härliga!

De blev perfekta på pottskåpet som vi har vid våra sängar!
Kram
A

Inga kommentarer: